Blog

DENÍČEK FRANCIE 2017/I

27. 6. 2017

Náš ISA instruktor Pítr popsal své dojmy z prvního týdne ve Francii. Celý týden jsme měli velmi pohodový, hodně slunce, hodně vln, hodně Jagermaistru u bazénu a hlavně hodně pohodových lidí. Děkujeme!

Ahoj,

zdravíme z prosluněné Francie, kdy nám proběhl úspěšný první týden s našimi kempery. Týden byl zalitý slunkem, pohodou, surfingem a mejdany. Objevilo se nám pět ofiko kemperů, kteří přijeli zlepšit svoje surfové skills. Hned od začátku bylo jasné, že se mezi nimi objevují naděje českého surfování, které se můžou během několika let objevit na mistrovství ČR/SR, které probíhalo souběžně s naším kempem, který otvíral letní surfovou sezónu. Kempíci nám přijeli autobusem, proběhla seznamovačka a během večera proběhla první BBQ, kdy jsme na gril hodily burgry, klobásky, zeleninu, nachladili budvary a užili si první večer.

Hned další den ráno proběhly první oficiální lekce pod vedením našeho francouzského instruktora Serge, kterému asistoval Pítrs (já :) ) s překladem pro lidi, kteří neměli angličtinu na té nej úrovni. Všichni naběhli do vody, užili si první opláchnutí vlnami, užívali si té pohody ve vodě, na pláži, opalovali se a smáli se. Večer proběhl, a také souběžně k tomu první party k šampionátu v českém a slovenském surfování. Týpek to rozvalil parádně na kytaru a po něm nastoupil DJ everyday, který roztáčel placky až do rána. Hned druhý den začalo mistrovství, naši kempeři si užily lekce a pak se šli podívat na to, co se děje na mistráku. Byla pohoda, opalovačka, 39 stupňů ve stínu … všichni si to užívali.

Ve výsledku proběhlo pět lekcí, dva videocoachingy, velký progress a spousta úsměvů z odjetých vln. V úterý jsme navštívili místní mušlárnu, vychutnali si speciality lokální kuchyně, mušle, krevety, sardinky. Všichni byli spokojení a měli boule za ušima .. každý večer probíhal nějaký mejdan, který vyvrcholil v úterý, kdy tekl Jégr proudem, Budvárky se pili po hektolitrech a tančilo se až do rána. Takže středeční lekce byla taková, že půlka lidí zůstala v posteli a vstala až s odpoledními slunečními paprsky. Bazén, chill, výlet do San Sebastianu, nákupy v surfových outletech, kde si lidé nakoupili od žabek po zimní bundy, super zmrzlina v Hossegoru (doporučuju pistácii). Čas se překulil a byl tu pátek, kdy proběhla závěrečná grilovačka, tancovačka, pobalení a příprava věci na sobotní odjezd zpátky do rodný hroudy. Užili jsme si první týden, v sobotu přívítali nové kempery a těšíme se na další týden.

Těšíme se na Vás až do záři ve Francii a Španělsku.