NEPLÁNOVÁNÉ AKCE JSOU NEJLEPŠÍ

Svoje první Vánoce u oceánu prožila Léňa se svým manželem právě u nás na Srí Lance. V plánu měli odjet cestovat, ale plány se mohou změnit 🙂 přečtěte si, jak to celé probíhalo. My děkujeme a budeme se těšit zase příště!

Neplánováný akce jsou ty nejlepší a naše Vánoce na Srí Lance rozhodně k těm nejlepším patřily. Minulý rok jsme se s manželem rozhodli, že si už konečně vyzkoušíme, jak moc skvělý a těžký to surfování vlastně je a proto jsme v listopadu se Surftripem vyrazili na Lanzarote. Kde jsme poznali Špáťu s Vítkem, díky kterým teď máme za sebou tenhle skvělý zážitek. Poslední večer během závěrečný párty nám kluci vyprávěli o Sri Lance a že se tam oba chystají na Vánoce. No a nemohlo to dopadnout líp, než že jsme po pár lahvích vína koupili letenky 🙂

Nejdřív jsem si tím rozhodnutím nebyla úplně jistá, mám totiž ráda spíš tradiční Vánoce, ale hned po příjezdu byly všechny pochybnosti pryč. Překrásný bydlení přímo u oceánu a jen pár kroků na Sea You House, kde se každý večer sešla skvělá parta lidí, dozvěděli jsme se jaký nás čeká na druhý den program, nebo kam můžeme v následujících dnech vyrazit na výlet. Každé ráno tam dělají naprosto božský snídaně a večer se zas můžete protáhnout na józe. Obě věci přijdou po surfovaní opravdu vhod 🙂

Co se samotného Štědrého dne týče, Surftrip team nám naplánoval naprosto skvělej program. Přes den jsme zdobili stromek u bazénu, odpoledne následovalo společné focení a surfovaní v santa čepicích a večer nás čekala výborná společná večeře, kde nechyběl bramborový salát, ryba, nebo kokos 🙂 Na závěr jsme šli všichni společně ke stromečku, kde si každý vylosoval číslo a poté i malý dárek, které jsme předtím koupili. Každý měl za úkol koupit nějakou drobnost a dát pod stromek. Prostě jako to bývalo ve škole.

Po Vánocích byl náš plán odjet trochu cestovat po Sri Lance a vrátit se až na Silvestra. Ale jak už to s plány bývá… 🙂 Navíc jsme se dozvěděli, že se za pár dní chystá plavba katamaránem, s vlastním DJ a drinky po celou dobu. No a to jsme si nemohli nechat ujít. V sobotu ráno nás 40 vyrazilo na soukromej autobus, který nás dopravil do přístavu. A začala čtyřhodinová plavba plná skvělých lidí, hudby, drinků, tance a dobrý nálady. V polovině jsme zakotvili, abychom se vykoupali, zaskákali si z lodi nebo se projeli na paddleboardu.  Myslím, že stálo za to zůstat.

A najednou tu byl Silvestr a my pořád nikam neodjeli. Večer jsme se všichni sešli na Sea You House, kde nám králové zábavy Robin s Martinem míchali výborný drinky a potom jsme se přesunuli na párty na pláž. No a protože už nás čekal poslední týden, rozhodli jsme se už nic neřešit a užít si tu pohodu až do konce.

Takže z velkýho cestování sice nic nebylo, ale díky naplánovaným výletům od Surftripu jsme se podívali například do čajové továrny, do národního parku Udawalawe, kde žijí sloni ve volné přírodě, šnorchlovali jsme se želvami a taky si sami vyrazili na výlet vlakem do nedalekého městečka Galle. Když k tomu přidám ještě surfové lekce, jógu, společné večeře nebo jen relax u bazénu, myslím, že opravdu není čeho litovat.

Až se na Sri Lanku vydáme příště, pojedeme nejdřív cestovat a pak se na závěr podíváme za lidma na Sea you house. Protože z týhle pohody se fakt těžko odjíždí. Ale o tom až jindy, teď to bylo perfektní přesně tak, jak to bylo. A proto bych moc chtěla poděkovat celému Surftrip teamu za tenhle překrásný zážitek a opravdu jedny z nejhezčích Vánoc 🙂

Určitě to nebylo naposledy.

See you at the Sea you house 🙂

Newsletter

Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli