Blog

COCO LOCO nebo BANANA MAMA

8. 3. 2018

První letošní report z Dominikánské republiky si vzal do parády nejpovolanejší z nejpovolanějších, Lukáš Konvalina, Kapitán divoké posádky z Pardubic a Lanškrouna. Těšte se na pokračování!

Hvězdné datum 111777-7, zápis Kapitána

Tak jsme se už skoro dva roky domlouvali s kamarádkou Soňou, že máme sen vyrazit do Karibiku, a stále ne a ne to dopadnout. Nakonec za mnou přišla právě Soňa, že parta kamarádek chce jet na nějaký Surf Trip a v Dominikáně se naučit surfovat – výlet byl tedy na světě! Jedeme do ráje! :)

Původně ve skupině měl být ještě jeden zástupce ošklivějšího pohlaví, ale nakonec zůstala role „zoufalce“ pouze na mě (toho zoufalce ještě vysvětlím). Cestu jsme měli rozkouskovanou na celkem tři skupiny z celkových sedmi lidí. První sled jsem tvořil já se Soňou, přičemž jsme si ještě cestou dali rychlou zastávku na Manhattan z JFK – hotdog na Times Square a prochozený kus Velkého jablka byl úžasný předkrm před finální destinací. Po přistání byl plán jasný, počkat na druhou jednočlennou skupinu tvořenou Lucií, která měla přiletět až nějakých osm hodin po nás, a následně všichni vzít společně taxi do Cabarete. Poslední skupina čtyř kamarádek měla dorazit až za skoro dva dny, takže ty jsme pouze navnazovali fotkami a „stories“ na to co je čeká…

Vzali jsme to tedy rovnou oslavně a jelikož nám kufry měly dorazit až déle a být přímo odvezeny na místo určení, tak jsme začali pít na žal a radost zároveň. Po počátečním opojení jsme se rozhodli prozkoumat Santiago, což se nám povedlo za 10 dolarů, když nás nějaký bratranec ochranky dovezl na místní párty pod otevřeným nebem, kde jsme si zatrsali a seznámili se s místním borcem, jeho třemi kamarádkami a s nimi pak jeho Escalladem pokračovali na další párty bůhvíkde. Ve výsledku nás tenhle super frajer ještě hodil zpátky na letiště, před kterým jsme usnuli na trávě, a vzbudili nás až vyhazovači a 40 nepřijatých hovorů od Lucie, která musela otáčet taxi už na cestě do Cabarete a vrátit se pro nás.

>>>Zažij neskutečnou sílu Karibiku zde: surf trip Dominikána . <<<

Když nás později přivítala Terka, oznámila nám, že jsme první, kterým přijely na ubytování první kufry a až pár hodin poté účastníci. Ale byli jsme na místě, byli jsme v ráji a všechno bylo v maximálním pořádku! :)

To, že samotný surf camp vypadal už v noci jako příjezd do ráje, se nedalo s ránem srovnávat… celkově, první dva dny jsem po DR chodil s hubou dokořán a dokola měl tendenci opakovat „dop* tady je to nádherný!“ a vlastně jsem si to nepřestal říkat až do odjezdu, jen tu pusu jsem zavřel. No a co teprve příchod k oceánu a přiťuknutí s prvním pivem nad vlnami a pohled na pláž plnou krásných barů, palem a moře zaplavený kite surfařema! Takže rovnou svlíkat, do vody, na pláž, odmítnout první prodejce šperků, doutníků, copánků a masáží… a taky se rovnou i přes padesátku pěkně připálit. Sice bylo 25°, ale to neznamená, že sluníčko nemá rovníkovou sílu a já na rozdíl od holek nedal žádnou přípravu v podobě solárka.

Cestou jsme to ještě vzali přes místní market, kde jsme okamžitě zaznamenali, že bude levnější se mazat zevnitř než zvenčí, jelikož sedmička rumu Vás vyjde levnějc než opalovák. Původně jsem si vážně myslel, že budu na dovolené a budu trochu regenerovat, odpočívat a nebudu zlobit… to sem byl ale hezky naivní moula :-D

Potkali jsme se s naší předchozí skupinou, se kterou jsme si okamžitě sedli jako ta příslovečná mísa na prdel. Stali se našimi průvodci a ukázali nám všechny podstatné vychytávky – kde co sehnat, kdy je jaká akce, kde jaký happy hour, jídlo, kontakty – no prostě všechno co jsme potřebovali a my se to následně zodpovědně snažili předat dalším „generacím“ surfařů a jogínů, vedených úžasně pozitivní Verčou, kteří se vlastně tak nějak stále obměňovali, i když některé členy nebylo lehké nebo přímo nešlo nahradit, jako například nejlepší Janču, která měla vždycky po ruce nahrávku na vtípek a taky tašku se schovaným rumem pro doplnění drinku! A tak začala prakticky nepřetržitá párty s minimem spánku, hektolitry rumu, nachozených kilometrů, protančených střevíců (žabek)… ráno se člověk probral na surfu, když dostal první tři facky od vln a prosolil si pořádně pusu, pak už se zase celý den jen usmíváte na celý svět… po surfu na pláž, chytit ty šťastný hodinky, skvělé jídlo dle chuti, dezert formou COCO LOKO v kokosu (největší hit) nebo BANANA MAMA (můj nejoblíbenější hit) – obojí samozřejmě drink s „trochou“ rumu - nějaké to koupání, shoping, plážový volejbal, etc. a takhle jste se dostali až k večeru, kdy byl velitelský meeting s koučingem a fotkami na prkně i videi. Po téhle důležité fázi výcviku následovala večeře v místní parádní jídelně a pak buď nějaký program či volný program (párty na bazénu či na pláž do města). Ono zase, kdo nechtěl, nemusel, ale prakticky nikdo nevynechával :)